Finnair reklamaatio
Miten voin antaa palautetta tai reklamoida? – Finnair
Miten voin antaa palautetta tai reklamoida? | Finnair Suomi
Vastaamme palautteeseen mahdollisimman pian. Olemme sitoutuneet lentoyhtiöiden matkustajasitoumukseen, joka määrää, että palautteeseen tulee vastata 28 päivän …
Palautteet ja korvaukset | Finnair Suomi
Hae aiemman palautteesi tiedot sukunimelläsi ja tapausnumerolla. Voit muun muassa tarkistaa tapauksen etenemisen tai lisätä puuttuvia dokumentteja.
Palaute – Finnair
Palaute Finnairin palvelusta · Matkatavaroita tai muuta asiakaspalautetta · Finnair Plussaa, varauksia ja markkinointia · Lentojen epäsäännöllisyyttä · Palvelua …
Asiakaspalvelu ja yhteystiedot | Finnair Suomi
Ota yhteyttä Finnairin asiakaspalveluun chatissa, sosiaalisessa mediassa tai puhelimitse +358 300 871 160 (1,70 euroa/vastattu puhelu + pvm).
Viivästynyt, vahingoittunut tai kadonnut matkatavara – Finnair
Teemme parhaamme, jotta saamme kuljetettua matkatavarasi ajoissa ja vahingoittumatta. Mikäli matkatavarasi kuitenkin viivästyy tai vahingoittuu, …
Miten haen hyvitystä lipustani? | Finnair Suomi
Miten haen hyvitystä lipustani? Voit hakea hyvitystä Finnairin lipuista täyttämällä takaisinmaksulomakkeen. Lippujen takaisinmaksuehdot riippuvat lipputyypistä.
Asiakaspalvelu – Usein kysytyt kysymykset | Finnair Suomi
Miten otan yhteyttä Finnairiin Kiinassa/Ranskassa, ym. … Miten voin antaa palautetta tai reklamoida? Kuinka haen korvausta viivästyneestä tai …
Täältä löydät usein kysytyt kysymykset lennoistamme ja palveluistamme.
Myöhästyneet tai perutut lennot | Finnair Suomi
Jos lentosi on myöhässä tai peruttu, ilmoitamme sinulle niin pian kuin mahdollista tekstiviestitse, sähköpostitse tai Finnairin mobiilisovelluksessa ja …
Usein kysytyt kysymykset | Finnair Suomi
Asiakaspalvelu. Miten voin antaa palautetta tai reklamoida? Miten chattaan Finnairin asiakaspalvelun kanssa verkossa? ; Bussiyhteydet Tampereelta ja Turusta.
Takaisinmaksu | Finnair Suomi
Tällä lomakkeella voit hakea takaisinmaksua käyttämättömästä lipusta tai lento-osuudesta, tai maksullisesta lisäpalvelusta kuten istuinpaikasta tai …
Tällä lomakkeella voit hakea takaisinmaksua käyttämättömästä lipusta tai lento-osuudesta, tai maksullisesta lisäpalvelusta kuten istuinpaikasta tai ateriasta.
Keywords: finnair reklamaatio
